• Reklamacje i zwroty

  1. Reklamacje należy składać na adres e-mail: biuro@ksiegarniarolnicza.pl

  2. Reklamacja powinna zawierać:

    • dane kontaktowe Klienta,
    • informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia,
    • żądanie Klienta,
    • numer konta do ewentualnego zwrotu 
  3. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę.

  4. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

  5. Zwroty książek należy dokonać na adres siedziby Sklepu: KsięgarniaRolnicza.pl 02-796 Warszawa ul.Dembego 30/32

  6. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

  7. Szczegóły rozpatrywania reklamacji znajdują się w regulaminie Sklepu:  https://ksiegarniarolnicza.pl/news/n/67/Regulamin

  • Sklep zamknięty

W związku z urlopem sklep czasowo nieczynny.

Zapraszamy po 29 lipca.

Zespół Księgarni Rolniczej.