-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
Symbol:
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-832-2740-5 |
| EAN | 9788383227405 |
- Opis
- Parametry
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.
Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.
Tomasz Sędzimir - doświadczony menedżer, HR Buisness Partner, dypl./cert. Coach IC i praktyk dialogu motywującego. Terapeuta (w trakcie specjalizacji). Studiował psychologię w biznesie, zarządzanie zasobami ludzkimi, dialog motywujący, administrację i coaching. Autor szkoleń rozwijających zasoby osobiste i kompetencje kadry pracowniczej. Na co dzień buduje i szkoli zespoły w różnych branżach. Napisał cztery książki: Psychologia współczesnego menedżera. Dlaczego oni mnie nie słuchają... (2019), Psychologia współczesnego menedżera. Zbuduj nowe kompetencje!... (2020), Psychologia w sprzedaży. Jak prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie umowy (2022), Budowanie zaangażowania w zespołach (2023). Publikował artykuły w czasopismach As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Gazeta Ubezpieczeniowa. Współpracuje z portalami szkoleniowymi i instytucjami dla których przygotowuje kursy on-line i programy rozwoju kadr. W swojej pracy łączy najnowsze metody zarządzania z zaawansowanymi narzędziami pochodzącymi z kilku nurtów psychologicznych.
Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.
Tomasz Sędzimir - doświadczony menedżer, HR Buisness Partner, dypl./cert. Coach IC i praktyk dialogu motywującego. Terapeuta (w trakcie specjalizacji). Studiował psychologię w biznesie, zarządzanie zasobami ludzkimi, dialog motywujący, administrację i coaching. Autor szkoleń rozwijających zasoby osobiste i kompetencje kadry pracowniczej. Na co dzień buduje i szkoli zespoły w różnych branżach. Napisał cztery książki: Psychologia współczesnego menedżera. Dlaczego oni mnie nie słuchają... (2019), Psychologia współczesnego menedżera. Zbuduj nowe kompetencje!... (2020), Psychologia w sprzedaży. Jak prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie umowy (2022), Budowanie zaangażowania w zespołach (2023). Publikował artykuły w czasopismach As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Gazeta Ubezpieczeniowa. Współpracuje z portalami szkoleniowymi i instytucjami dla których przygotowuje kursy on-line i programy rozwoju kadr. W swojej pracy łączy najnowsze metody zarządzania z zaawansowanymi narzędziami pochodzącymi z kilku nurtów psychologicznych.
Autor:
Tomasz Sędzimir
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2023
Format:
14x20,8
Data wydania:
2023-06-30
Status:
Nowość
Wydawca:
One Press
Stron:
248
Wydanie:
1
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
34.51
40.36
197.51
35.00
-9%
32.00
32.00
33.75
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
65.00
-11%
58.00
58.00
38.51
34.93
55.00
-15%
46.75
46.75
30.00
30.00
30.00
49.00
57.00
48.00
55.00
-15%
46.75
46.75
55.00
-15%
46.75
46.75
44.00
-57%
19.00
19.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-22%
39.00
39.00
20.00
-50%
10.00
10.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-20%
40.00
40.00
50.00
-20%
40.00
40.00
29.00
-25%
21.80
21.80