-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Dlaczego statystyki kłamią
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-8202-692-4 |
| EAN | 9788382026924 |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
Zwięzła i przejrzysta analiza metod manipulacji statystykami, która wyjaśnia, dlaczego
żyjemy w epoce terroru wszelkiej maści liczbowych zestawień
Jeśli chcesz przechytrzyć lisa, poznaj jego sztuczki — autor wyjaśnia dokładnie, jak to zrobić w
swoim książkowym klasyku Dlaczego statystyki kłamią. Od podkręconych wykresów i
tendencyjnych prób badawczych, po wprowadzające w błąd uśrednienia — istnieją niezliczone
statystyczne tricki, po któ re sięgnąć może każdy, kto ma w tym jakiś interes lub produkt do
sprzedania. Dzięki licznym przykładom i zabawnym ilustracjom żywy i wciągający elementarz
Darrella Huffa prezentuje podstawowe zasady statystyki i wyjaśnia, w jaki sposó b są one
wykorzystywane do przedstawiania informacji w sposób nie do koń ca uczciwy.
Wspó łcześnie, w naszym opartym na danych świecie, książka ta stała się jeszcze bardziej
niezastąpiona niż w dniu pierwszej publikacji - sięgały po nią dotąd całe pokolenia czytelników,
któ rzy nie chcieli dać się oszukać. Książka działa niczym kubeł zimnej wody wylany na głowy
„zwykłych" ludzi nieprzywykłych do analizowania niekoń czącego się strumienia liczb płynących
z reklam, serwisów telewizyjnych i internetowych.
„Prześmieszna eksploracja matematycznego zakłamania... Za każdym razem, gdy otwieramy
nowy rozdział, rozwiewa się kolejna iluzja!"
„New York Times"
Dane producenta
Zysk i S-ka Wydawnictwo S.J.
Wielka 10
61-774 Poznań
Poland
616706619
sekretariat@zysk.com.pl
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
62.79
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
58.00
46.75
46.75
46.75
19.00
25.00
39.00
10.00
25.00
40.00
40.00
21.80