-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Edukacja wczesnoszkolna klasa 3 Zeszyt ćwiczeń Informatyka 61070
Symbol:
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 9788326743528 |
| EAN | 9788326743528 |
- Opis
- Parametry
„Informatyka" do klasy 3, dostępna także jako aplikacja online, gwarantuje najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów podstawy programowej. Zadania i filmy instruktażowe pomagają zdobyć wprawę w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word) oraz uczą rozwiązywania problemów. Liczne gry rozwijają kreatywne myślenie oraz wspierają pracę zespołową.
Informatyka:
- Rozwija spostrzegawczość, szybkość i refleks, kształtując umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów za pomocą programów komputerowych.
- Ułatwia zrozumienie istotnych zagadnień informatycznych oraz uczy obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Paint, PowerPoint)dzięki zrozumiałym - krok po kroku - opisom oraz licznym zdjęciom i zrzutom ekranowym.
- Uczy programowania poprzez zabawę - gry zawarte na płycie/w aplikacji intuicyjnie rozwijają umiejętność kodowania, logicznego myślenia i dążenia do celu, kształtują cierpliwość i myślenie przyczynowo-skutkowe.
- Rozwija umiejętność myślenia algorytmicznego z wykorzystaniem programu Scratch.
- Płyta/aplikacja skorelowana z zeszytem ćwiczeń pozwala na samodzielną pracę dzięki poleceniom w formie tekstu czytanego przez lektora oraz różnorodnym feedbackom na każdym etapie gry i rozwiązywania zadania.
Autor:
Michał Kęska
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2022
Format:
20,5x27,5
Data wydania:
2022-07-12
Status:
JEST
Wydawca:
Nowa Era
Stron:
40
Wydanie:
1
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
56.00
45.00
-10%
40.50
40.50
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
65.00
-11%
58.00
58.00
38.51
34.93
55.00
-15%
46.75
46.75
30.00
30.00
30.00
49.00
57.00
48.00
55.00
-15%
46.75
46.75
55.00
-15%
46.75
46.75
44.00
-57%
19.00
19.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-22%
39.00
39.00
20.00
-50%
10.00
10.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-20%
40.00
40.00
50.00
-20%
40.00
40.00
29.00
-25%
21.80
21.80