-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Informatyka podręcznik szkoła podstawowa klasa 6 177356
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 9788302204340 |
| EAN | 9788302204340 |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
Informatyka. Podręcznik. Klasa 6 (kod publikacji: 177356)
Najnowsze wydanie podręcznika Informatyka do klasy 6 zostało odświeżone i zmienione.
Nową wersję podręcznika wzbogacono o:
- ciekawe aplikacje, np. Smash (do udostępniania i wysyłania plików o dużej objętości), Wick Editor (do tworzenia animacji poklatkowych),
- infografiki podejmujące tematy cyberprzemocy, wykorzystywania czujników w Scratchu, kodów kreskowych i QR czy serwisów wiki,
- odświeżone lekcje, zweryfikowane i dostosowane do umiejętności uczniów,
- zrzuty i opisy ułatwiające uczniom samodzielną pracę,
- wyjaśnione krok po kroku uproszczone projekty matematyczne w Scratchu.
W podręczniku struktura każdej lekcji jest uporządkowana i zbudowana w następujący sposób jako:
- lista zdobywanych umiejętności,
- postawienie ciekawego problemu,
- przedstawienie sposobu rozwiązania problemu oraz wskazówek i rad ułatwiających zapamiętanie ważnych zasad,
- lista pojęć komputerowych do tworzonego przez uczniów słownika,
- wybór zadań do samodzielnego wykonania.
W podręczniku zastosowano pracę metodą problemową, dzięki czemu uczniowie mogą samodzielnie pracować i w efektywny sposób zdobywać kompetencje niezbędne w cyfrowym świecie.
Uczeń w klasie 6 pracuje :
- z edytorem tekstu (m.in. przygotowuje zrzuty z ekranu, tworzy krzyżówkę z tabeli),
- z arkuszem kalkulacyjnym (m.in. sortuje i filtruje dane, kopiuje formuły, wykorzystuje funkcję JEŻELI),
- z programem prezentacyjnym (tworzy tradycyjną i multimedialną prezentację),
- w sieci (korzysta z Tłumacza Google, Akademii Khana),
- z programem Scratch (m.in. znajduje największą lub najmniejszą wartość, tworzy test sprawdzający znajomość tabliczki mnożenia),
- z edytorem grafiki wektorowej Inkscape (m.in. przygotowuje zaproszenie),
- z programem pocztowym ( m.in. wysyła wiadomości do wielu osób, udostępnia pliki o dużej objętości),
- z komputerowymi planetariami,
- z edytorem online Wick (tworzy prostą animację poklatkową).
Podręcznik dopasowano do potrzeb i możliwości uczniów, którzy od początku swojej edukacji realizują program według nowej podstawy programowej.
Treści podręcznika do klasy 6 zostały podzielone na 4 rozdziały:
- Lekcje z aplikacjami
- Lekcje ze Scratchem
- Lekcje z liczbami
- Lekcje w sieci.
Dane producenta
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
Poland
801 220 555
wsip@wsip.com.pl,
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
58.00
46.75
46.75
46.75
19.00
25.00
39.00
10.00
25.00
40.00
40.00
21.80