• Kategorie
  • Integracja sensoryczna a zaburzenia uczenia się

43.11
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-7744-160-2

Uczenie się stanowi funkcję mózgu, a zaburzenia uczenia się odzwierciedlają nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu nerwowego. W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia - nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zapamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami
Autor:
Jean Ayres
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2018
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2019-12-09
Status:
JEST
Wydawca:
Harmonia
Stron:
388
Wydanie:
1

Dane producenta

Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska 426
80-125 Gdańsk
Poland

58 380 00 06
harmonia@harmonia.edu.pl