• Kategorie
  • Komunikacja interpersonalna

Brak towaru
44.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-65741-97-4

Publikacja kierowana jest do szerokiego grona odbiorców - pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego. Według deklarowanego przez Autorkę zamierzenia, ma stanowić wsparcie w formalnych kontaktach społecznych, kiedy z różnych powodów komunikacja z drugą osobą (osobami) jest utrudniona, wymaga szczególnej uwagi, zaangażowania, opanowania emocji.
To bardzo cenna i potrzebna inicjatywaPublikacja „trafia" w czas i potrzeby czytelników. O jej unikatowości i wartości przesądza tematyka, proporcjonalne i harmonijne połączenie wiedzy teoretycznej i praktycznej. Warto też podkreślić poruszenie rzadko obecnego w literaturze tego typu wątku aktualnego, zgodnego z bieżącym stanem prawnym sposobu rozumienia pojęcia „osoby ze szczególnymi potrzebami i w trudnych sytuacjach" oraz konsekwencji jego stosowania w praktyce kontaktów z klientami/ odbiorcami usług.
Szczególnym, praktycznym i wartościowym elementem książki są różnego rodzaju narzędzia (testy, ćwiczenia, techniki) pozwalające w podstawowym zakresie ocenić swoje kompetencje komunikacyjne. Stanowi [to] cenny materiał w działaniach szkoleniowych, ale też w samorefleksji i samorozwoju pracowników i przełożonych, nie tylko osób pozostających w bezpośrednim kontakcie z klientami. Z recenzji dr hab. Małgorzaty Kisilowskiej-Szurmińskiej, prof. UW

Autor:
Magdalena Cyrklaff-Gorczyca
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2023
Format:
14,7x21
Data wydania:
2025-07-11
Status:
Nowość
Wydawca:
SBP Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
Stron:
264
Wydanie:
1