-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Krótko po męsku
| Wysyłka w ciągu | Po 7 Stycznia 2026 r. | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-8202-655-9 |
| EAN | 9788382026559 |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
Krótko po męsku to trzecia część trylogii Adama Szulca o fryzjerstwie męskim.
Pierwsza z nich odnosi się do szyldu nad zakładem fryzjerskim. „Fryzjer Męski", bo o nim mowa
otwiera nam drzwi do kosmosu fryzjerskiego świata. Druga to „Następny Proszę!"- klient po
wejściu rozsiada się wygodnie w poczekalni i jest takimi słowami proszony przez barbera na fotel.
Trzecia „Krótko po Męsku" to już konkret- samo strzyżenie- najczęstsza prośba klienta siedzącego
na fotelu. Tak słyszymy od nich - proszę dziś krótko po męsku. „Krótko Po Męsku" to część trzecia
i ostatnia, która niejako ma zamykać rozpoczęte wątki zarazem prowadząc czytelnika przez
barwny świat tradycyjnego fryzjerstwa męskiego. Oprócz tego zwrot krótko po męsku może być
zwartym sygnałem, że treść znajdująca się w książce jest napisana w sposób konkretny i po
męsku. Tak jest w istocie. Ale oprócz zawodowych porad „jak ciąć", i jaką fryzurę wybrać najlepiej
wydobywała naszą osobowość, w książce znajdziemy opowieści autora o jego ulubionych
miastach, muzyce, bo Adam Szulc jest nie tylko znakomitym barberem, ale także muzykiem,
pasjonatem historii i turystyki.
Rozdział „Historia brytyjskich barber shopów" to również nawigacja w stronę historii z
poprzedniego tomu o amerykańskich zakładach. Ten rozdział brytyjski jest bardzo dokładny,
bardzo nowatorski i osadzony w dziesiątkach angielskich źródeł, rozmów i spotkań. Jest w nim
specjalny dział o wpływie subkultur na rozwój fryzjerstwa męskiego w UK z opisem zespołów i
zdarzeń związanych na linii muzyka- fryzury. Ten temat nigdy nie był analizowany w takiej skali.
Ponadto w książce bardzo atrakcyjny rozdział „Ciekawostki" - to dziesiątki zabawnych albo
strasznych albo interesujących ciekawostek i anegdot związanych z włosami i zakładami
fryzjerskimi dla mężczyzn.
Dane producenta
Zysk i S-ka Wydawnictwo S.J.
Wielka 10
61-774 Poznań
Poland
616706619
sekretariat@zysk.com.pl
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
36.45
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
58.00
46.75
46.75
46.75
19.00
25.00
39.00
10.00
25.00
40.00
40.00
21.80