• Kategorie
  • Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne

Brak towaru
52.21
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Poczta Polska 19
Kurier DHL 19
Dostępność 0 szt.
ISBN 9788302136085

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik handlowiec. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych).
Książka w przystępny sposób prezentuje treści związane z badaniem i analizą rynku oraz przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej. Pozwala uczniom zdobyć umiejętności podejmowania decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych i opracowywania planu marketingowego.
Autorzy podręcznika wsparli wiedzę licznymi przykładami i ćwiczeniami, aby nauczyć kandydatów do zawodu stosowania teorii w praktyce.
Autor Halina Szulce,Magdalena Florek,Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Oprawa miękka
Rok wydania 2015
Format 17x24,2
Data wydania 2022-04-11
Status JEST
Wydawca 28284
Stron 264
Wydanie 2