• Kategorie
  • Marketing w hotelarstwie

Brak towaru
50.63
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-02-13635-1

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.
W podręczniku zaprezentowano wiedzę dotyczącą dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Przekazano również informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz konkurencji. Wiedzę teoretyczną wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii
Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2015
Format:
17x24,2
Data wydania:
2021-05-28
Status:
JEST
Wydawca:
WSIP PODRĘCZNIKI
Stron:
216
Wydanie:
2

Dane producenta

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
Poland

801 220 555
wsip@wsip.com.pl,