• Kategorie
  • Marketing w hotelarstwie

45.85
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Poczta Polska 19
Kurier DHL 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-02-13635-1

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.
W podręczniku zaprezentowano wiedzę dotyczącą dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Przekazano również informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz konkurencji. Wiedzę teoretyczną wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii
Autor Opracowanie Zbiorowe
Oprawa miękka
Rok wydania 2015
Format 17x24,2
Data wydania 2021-05-28
Status JEST
Wydawca WSIP PODRĘCZNIKI
Stron 216
Wydanie 2