• Kategorie
  • Materiały do nauczania zdrowia publicznego na kierunku pielęgniarstwo metodą PBL (Problem Based Learning)

37.88
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-233-5487-1

Niniejszy skrypt odróżnia się od wielu innych podręczników przede wszystkim kompletnością „opisu przypadków". Autorzy przy przedstawianiu danego zagadnienia przygotowali również materiały do dyskusji w gronie studentów, pokazując tym samym właściwy kierunek rozmowy i zwracając uwagę na sposób rozumowania i interpretowania określonych kwestii z wykorzystaniem wiedzy z różnych dziedzin. Warto zaznaczyć, że dzięki temu studenci mają możliwość różnej interpretacji danych, a to oznacza, że zostanie spełniona jedna z ważnych zalet nauczania metodą PBL, polegająca na praktycznym zastosowaniu prezentowanej wiedzy w szerokim kontekście. Ponadto studenci pielęgniarstwa podczas zajęć będą doskonalić umiejętności współpracy w zespole, wymiany myśli, danych i informacji oraz krytycznego podejścia do analizowanego przypadku.

Podręcznik ten można polecić jako doskonałe narzędzie dydaktyczne, rozwijające umiejętności samodzielnego poszukiwania i uporządkowania wiedzy z implementacją do praktyki zawodowej. Z recenzji dr hab. n. o zdr. Ewy Kupcewicz, prof. UWM

Kupując tę książkę, zyskasz również dostęp do plików zawierających materiały dla nauczyciela oraz materiały dla studenta. Aby uzyskać dostęp, wystarczy zeskanować kod QR lub wpisać adres strony internetowej umieszczony w książce.

Autor:
Renata Wolfshaut-Wolak,Anna Nowacka,Anna Piskorz
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2025
Format:
15,8x23,5
Data wydania:
2025-08-12
Status:
Nowość
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Stron:
118
Wydanie:
1

Dane producenta

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Gołębia 24
31-007 Kraków

biuro@wuj.pl