• Kategorie
  • Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni

21.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 3 szt.
ISBN 9788322631492
"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracając uwagę na istotę wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji we współczesnym społeczeństwie." (ze Wstępu)
Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Rok wydania:
2023
Format:
14,7x20,5
Data wydania:
2023-07-14
Status:
JEST
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Stron:
156
Wydanie:
1

Dane producenta

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Bankowa 12b
40-007 Katowice
Poland

wydawnictwo@us.edu.pl