-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Model storybrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
Symbol:
48.65
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-8087-419-0 |
| EAN | 9788380874190 |
- Opis
- Parametry
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkęszkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własnąhistorię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, oile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają dozaoferowania.Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tejksiążce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemupotencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoichproduktów, pomysłów czy usług.
Czytając Model StoryBrand, poznasz:
• siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców,
• prawdziwe motywacje klientów,
• metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich dodziałania,
• sposoby tworzenia skutecznych treści do zamieszczania na stronach internetowych, wfolderach reklamowych i w mediach społecznościowych.
Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnowaćpieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnegoprzekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteśwłaścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiemubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekazdla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności,a także o wyjątkowej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.
***
To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmującesię komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, któresprawią, że twój przekaz zdoła przebić się przez szum informacyjny i dotrze donajbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tę książkę!
Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa"
Donald Miller nauczy cię o wiele więcej, niż tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jakzmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książcedowiesz się, jak to zrobić. Jeśli chcesz, aby twój biznes się rozwijał, przeczytajją.
John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy „New York Timesa"
Jeśli lubisz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomożeci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują. My z niegokorzystamy i wszystko działa jak należy!
Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer
Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelemzmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały się fantastyczne. Od razuzauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy go w całej organizacji.Przeczytaj tę książkę!
Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies oraz współautor książkiNowy jednominutowy menedżer
***
DONALD MILLER pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dziękiczemu ich działalność nabrała rozpędu. Jest prezesem firmy StoryBrand,współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tymbestsellerów Blue Like Jazz oraz A Million Miles in a Thousand Years. Mieszka wNashville, w stanie Tennessee wraz z żoną Betsy oraz psami Lucy i June Carter.
Autor:
Donald Miller
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2018
Format:
14x22
Data wydania:
2018-10-05
Status:
JEST
Wydawca:
MT Biznes
Stron:
260
Wydanie:
1
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
65.00
-11%
58.00
58.00
38.51
34.93
55.00
-15%
46.75
46.75
30.00
30.00
30.00
49.00
57.00
48.00
55.00
-15%
46.75
46.75
55.00
-15%
46.75
46.75
44.00
-57%
19.00
19.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-22%
39.00
39.00
20.00
-50%
10.00
10.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-20%
40.00
40.00
50.00
-20%
40.00
40.00
29.00
-25%
21.80
21.80