-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Nauczyciel i uczeń w przestrzeni społecznej
Symbol:
28.85
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788380957312 |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
Problematyka prezentowanej monografii została zogniskowana wokół dwóch obszarów, istotnych z punktu widzenia potrzeb współczesnej praktyki pedagogicznej. Autorzy pierwszej części książki, poświęconej nauczycielskim aspektom zmieniającej się przestrzeni społecznej, wyrażają przekonanie, że w zakresie uzyskiwania pozytywnych efektów edukacyjnych istotna jest elastyczna, innowacyjna postawa nauczyciela, który posiada odpowiednie kwalifikacje i kompetencje.
Druga część książki, zatytułowana Uczniowskie aspekty zmieniającej się przestrzeni społecznej, odnosi się do funkcjonowania ucznia w przestrzeni szkoły i związanych z tym trudności. I tak problemom: społecznej nierówności efektów kształcenia, segregacji społecznej w szkołach publicznych, nabywania kompetencji społecznych przez uczniów w różnych typach szkół oraz stosowaniu w praktyce edukacyjnej wartości dodanej jako metody oceny pracy szkoły... [...]"- Impulsz recenzji wydawniczej dr hab. Julity Orzelskiej
Przedłożona do rąk Czytelnika monografia pod redakcją Anny Borzęckiej, Agnieszki Twaróg-Kanus i Romana Walusia pt. Nauczyciel i uczeń w przestrzeni społecznej prezentuje narracje wpisane w temat przewodni, których wspólną troską jest zadbanie o przestrzeń edukacyjną podmiotów ją (współ)tworzących. Podjęty przez Autorów dyskurs jest niezwykle ważny w kontekście obecnych przeobrażeń społeczno-kulturowych i zmian oświatowych, lokuje bowiem myślenie o edukacji w kategorii kapitału społecznego uwypuklając wagę sprzęgania jakości działań edukacyjnych z jakością egzystencji. Z poszczególnych tekstów wybrzmiewa nasycenie dbałością o człowieka w perspektywie całożyciowej, której wspólny trzon stanowi upomnienie o wspólnotowość działań w obszarze edukacyjnym. Prezentowana treść adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, któremu nieobce jest myślenie o edukacji jako o „wspólnym dobru" wymagającym szczególnej uwagi.
Autor:
Anna Borzęcka,Agnieszka Twaróg-Kanus,Roman Waluś
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2019
Format:
16x23,5
Data wydania:
2020-11-12
Status:
JEST
Wydawca:
Impuls
Stron:
200
Dane producenta
Oficyna Wydawnicza "Impuls"
Fatimska 53 b
31-831 Kraków
Poland
48506624220
pawel.glowiak@impulsoficyna.com.pl
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
27.28
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
65.00
-11%
58.00
58.00
38.51
34.93
55.00
-15%
46.75
46.75
30.00
30.00
30.00
49.00
57.00
48.00
55.00
-15%
46.75
46.75
55.00
-15%
46.75
46.75
44.00
-57%
19.00
19.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-22%
39.00
39.00
20.00
-50%
10.00
10.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-20%
40.00
40.00
50.00
-20%
40.00
40.00
29.00
-25%
21.80
21.80