• Kategorie
  • Obsługa konsumenta. Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne

Brak towaru
39.76
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 0 szt.
ISBN 9788302147340

Publikacja skierowana do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).
Autorzy omawiają zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta. Pokazują techniki serwowania potraw, nakrywania do stołu, zdobienia dań. Wprowadzają terminy angielskie i francuskie używane w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Objaśniają podstawy protokołu dyplomatycznego. Dodatkowym atutem książki są liczne ilustracje ułatwiające zrozumienie treści i pomagające w ćwiczeniach praktycznych. Przedstawiają one m.in. metody serwowania dań, sposoby zdobienia półmisków z potrawami, rodzaje nakryć. Pytania kontrolne pomogą sprawdzić poziom własnej wiedzy.
Dla nauczycieli dostępne są bezpłatne materiały metodyczne - do pobrania w Klubie Nauczyciela.
Autor:
Joanna Duda,Sebastian Krzywda
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2019
Format:
20x29
Data wydania:
2022-03-02
Status:
JEST
Wydawca:
28284
Stron:
192
Wydanie:
4

Dane producenta

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
Poland

801 220 555
wsip@wsip.com.pl,