• Kategorie
  • Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach

59.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 21 szt.
ISBN 978-83-67723-33-6

Publikacja Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach, jest swego rodzaju bilansem zamknięcia dokonań wywodzących się z różnych tradycji, odrębnie istniejących dotąd bibliologii, informatologii i nauk o mediach, oraz bilansem otwarcia dla działalności badawczej w ramach jednej dyscypliny jako dowodu na możliwości integracji różnych tradycji badawczych i odmiennych metodologii - w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania społeczne i rozwój technologiczny.
Publikacja ma służyć wzajemnemu poznaniu dorobku poszczególnych subdyscyplin, ich fundamentów historycznych i naukoznawczych, przedmiotów i celów badań, podstawowych pojęć i metod - dla budowania nowej wartości badawczej i tożsamości w ramach jednej dyscypliny. Jej autorami są uznani specjaliści wywodzący się z różnych środowisk naukowych, reprezentujący różne „szkoły" badawcze.

Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Oprawa:
twarda
Rok wydania:
2025
Format:
17x24,5
Data wydania:
2025-09-10
Status:
Nowość
Wydawca:
SBP Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
Stron:
246
Wydanie:
1
Seria:
Poza seriami