-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku
Symbol:
62.35
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-7720-836-6 |
| EAN | 9788377208366 |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
Autorka wpisuje się w nurt ważnych refleksji i dyskusji nad działaniami, które mogą wspierać rozwój komunikacji video w przestrzeni mediów społecznościowych, a także jest to niezwykle ważna lektura dla samych twórców form video oraz badaczy tych zagadnień. Praca ta, wpisująca się w aktualne dyskusje na temat roli nowych technologii w społeczeństwie, wnosi istotny wkład w badania naukowe z zakresu mediów oraz komunikacji. Świadomość profesjonalizacji vlogow, konieczności budowania własnej marki przez twórców rośnie, nie zawsze jednak świadomość czynników decydujących o wyróżnieniu się danego twórcy pośród wielości innych powstających treści jest wystarczająca we wszystkich aspektach tego procesu.prof. ucz. dr hab. Monika PrzybyszInstytut Edukacji Medialnej i DziennikarstwaUniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w WarszawieJedną z form publikacji dostępnych w serwisie YouTube są vlogi, które stanowią, zdaniem Autorki formę komunikacji online, „integrującą video z autorską narracją, pozwalającą na prezentację własnych opinii, analiz i obserwacji". Ta forma narracji stała się dla wielu dziennikarzy atrakcyjnym narzędziem interakcji z odbiorcami, „wolnym od redakcyjnych ograniczeń oraz presji politycznych i ekonomicznych". To spostrzeżenie stało się dla powodem do podjęcia pracy nad dysertacją dotykającą zjawiska vlogów (video blog), skontekstowanego do wybranych przykładów dziennikarzy polskich. Tym samym Autorka wypełnia lukę badawczą w tym zakresie (temat słabo rozpoznany) interesującą i ciekawą pracą, wnoszącą do dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach, własny wkład teoretyczny.dr hab. Mirosław Lakomy, prof. UIKUniwersytet Ignatianum w Krakowie
Autor:
Barbara Pajchert
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2025
Format:
17x24
Data wydania:
2025-08-25
Status:
Nowość
Wydawca:
Petrus
Stron:
438
Wydanie:
1
Seria:
Osoba i media
Dane producenta
Wydawnictwo PETRUS
Raciborska 13/31
30-384 Kraków
Poland
wydawnictwo@wydawnictwopetrus.pl
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
60.36
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
65.00
-11%
58.00
58.00
38.51
34.93
55.00
-15%
46.75
46.75
30.00
30.00
30.00
49.00
57.00
48.00
55.00
-15%
46.75
46.75
55.00
-15%
46.75
46.75
44.00
-57%
19.00
19.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-22%
39.00
39.00
20.00
-50%
10.00
10.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-20%
40.00
40.00
50.00
-20%
40.00
40.00
29.00
-25%
21.80
21.80