• Kategorie
  • Realizacja usług w recepcji. Kwalifikacja HGT.06. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Część 1

Brak towaru
65.66
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 0 szt.
ISBN 9788302190612

Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre'u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu.
Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in. o sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich.
Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.
Autor:
Barbara Cymańska-Garbowska,Danuta Witrykus,Grzegorz Wolak
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2021
Format:
17x24,2
Data wydania:
2022-02-21
Status:
JEST
Wydawca:
28284
Stron:
280
Wydanie:
2

Dane producenta

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
Poland

801 220 555
wsip@wsip.com.pl,