• Kategorie
  • Retoryka w dydaktyce akademickiej Perspektywa pedagogiczno-filozoficzna

24.48
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19
Dostępność 1 szt.
ISBN 978-83-8294-267-5

Niniejsza publikacja wypełnia lukę w organizacji polskich uniwersytetów.
Stanowi ona wnikliwe studium na temat prawdziwej obecności retoryki w kształceniu akademickim.
Można powiedzieć, że dwoje autorów, Imelda Chłodna-Błach i Andrei Ahapau, przygotowało tekst zgodnie z najlepszymi kanonami interesującej nas dyscypliny. Rady starożytnych były bowiem jednoznaczne: gdy mówisz/piszesz - mów/pisz jak do ludzi prostych, ale myśl jak mędrzec. Postulat prostoty formy i bogactwa treści został w tej rozprawie zrealizowany.
Czytelnik znajdzie w niej zwarty, syntetyczny przegląd różnych koncepcji retoryki, zapozna się ze specyfiką pracy nauczyciela akademickiego, a nawet otrzyma praktyczne wskazówki, jak opracować, przygotować i wreszcie dobrze wygłosić rozmaite formy uniwersyteckich wypowiedzi.
A wszystko czyta się bardzo dobrze, gdyż wspomniana forma jest bardzo... retoryczna, czyli przejrzysta, klarowna i spójna.

Autor:
Andrei Ahapau,Imelda Chłodna-Błach
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2023
Format:
16x23,5
Data wydania:
2024-04-11
Status:
Nowość
Wydawca:
Impuls
Stron:
86
Wydanie:
1