-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Szkoła przyszłości. Jakich zmian potrzebujemy w edukacji?
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 9788363462802 |
| EAN | 9788363462802 |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
Katarzyna Hall przedstawia swoje spojrzenie na szkołę i system edukacji. Wskazuje, jakie zmiany są potrzebne i możliwe do wprowadzenia. Książka napisana jest z osobistej perspektywy autorki i jej doświadczeń: uczennicy i nauczycielki, matki i babci, dyrektorki szkoły i działaczki organizacji pozarządowej, a także osoby mającej doświadczenie w pełnieniu służby publicznej. Książka napisana jest z osobistej perspektywy autorki i jej doświadczeń: uczennicy i nauczycielki, matki i babci, dyrektorki szkoły i działaczki organizacji pozarządowej, a także osoby mającej doświadczenie w pełnieniu służby publicznej.
„Mam pełne przekonanie, że im więcej wolności i samodzielności w swojej pracy mają nauczyciel i dyrektor szkoły, tym bardziej czują się odpowiedzialni za efekty tej pracy i tym częściej stosują ciekawe i efektywne rozwiązania dydaktyczne i organizacyjne".
„Aby zajęcia były ciekawe i rozwijające, musi je prowadzić zadowolony ze swojej pracy nauczyciel, odpowiednio doceniony, także finansowo. Samo dołożenie pieniędzy automatycznie nie wpłynie na poprawę jakości pracy, ale jest warunkiem koniecznym, by ta poprawa mogła nastąpić".
„Do wymogów podstawy programowej warto podchodzić zdroworozsądkowo i elastycznie, kładąc nacisk na takie priorytety: jak samodzielność, współpraca, odpowiedzialność, praca projektowa, odkrywanie i rozwijanie pasji i talentów. Trzeba myśleć, jak uczynić szkołę atrakcyjną i interesującą dla ucznia, jak sprawić, aby każda lub prawie każda szkoła dawała uczniom ciekawe możliwości rozwojowe".
Dane producenta
PIOTR MARCISZUK WYDAWNICTWO PIOTRA MARCISZUKA STENTOR
Villardczyków 10/73
02-793 Warszawa
Poland
sprzedaz@stentor.com.pl
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
31.64
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
58.00
46.75
46.75
46.75
19.00
25.00
39.00
10.00
25.00
40.00
40.00
21.80