• Kategorie
  • TONALNOŚĆ Badania edukacyjne nad dziecięcym audiowaniem meliki

39.15
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-8294-449-5

W życiu codziennym obecna jest muzyka.
Jest nią wypełniona przestrzeń środowiska rodzinnego, (przed)szkolnego, środowiska pracy, przestrzeń życia publicznego i wirtualnego.
Muzyka koncentruje nas na kontemplacji piękna dźwięku i jego osobliwej natury [...].
Konkretnym działaniem, o jakie warto i trzeba niezmiennie się starać, jest poszukiwanie adekwatnej (edukacyjnie i kulturowo) formuły obcowania człowieka z muzyką. Przekonujące, choć nie bez krytycznego namysłu, są wiodące tezy Edwina Eliasa Gordona o istocie audiacji jako - w zasadzie głównej - kategorii opisu rozwoju muzycznego. Szczególne znaczenie w optymalizowaniu działań w tym zakresie przypisuje się wczesnej edukacji muzycznej [...]. Takie też zogniskowanie refleksji na problemie audiowania tonalnego wymiaru zawartości muzycznej przyjęto w niniejszej publikacji. Zadanie to, pomimo oczywistych kłopotów interpretacyjnych, okazało się nie tylko ważne i aktualne, ale także wielce inspirujące.

Ze Wstępu

Autor:
Paweł Adam Trzos
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2025
Format:
16x23,5
Data wydania:
2025-10-10
Status:
Nowość
Wydawca:
Impuls
Stron:
194
Wydanie:
1

Dane producenta

Oficyna Wydawnicza "Impuls"
Fatimska 53 b
31-831 Kraków
Poland

48506624220
pawel.glowiak@impulsoficyna.com.pl