-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Techniki terapii psychodynamicznej. Praca nad emocjami w relacji terapeutycznej
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-233-3711-9 |
| EAN | 9788323337119 |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
Przystępnie napisana książka Karen J. Marody wypełnia lukę na rynku wydawniczym w zakresie technik terapii psychodynamicznej. Autorka nie tylko skupia się na zagadnieniach praktycznych, ale także przedstawia opisy przypadków klinicznych będących przykładami zalecanej przez nią szczerości emocjonalnej. Tę pozycję z chęcią wpiszę na listę lektur absolwentów psychologii klinicznej.
Dr Nancy McWilliams, członkini American Board of Professional Psychology,
Graduate School of Applied and Professional Psychology, Rutgers, The State University of New Jersey
Książka przedstawia praktyczne wskazówki kliniczne i pomaga terapeutom poruszać się w świecie zawiłych interakcji emocjonalnych z klientami. Karen J. Maroda ‒ wprawna klinicystka ‒ wzbogaca literaturę psychodynamiczną o ważny element, wnikając w rolę doznań emocjonalnych zarówno klientów, jak i terapeutów w procesie terapeutycznym. Przedstawia, jak lepiej dostroić się do własnego doświadczania klientów, jak przekazywać bezpośrednią informację zwrotną i stosować odsłonięcie się oraz jak sobie radzić z silnymi uczuciami i konfliktem w związku. Konkretne techniki są ilustrowane barwnymi opisami przypadków. W tym szczerym i pouczającym przewodniku Maroda wyraźnie odróżnia sposoby radzenia sobie z emocjami, które mają działanie terapeutyczne, od tych, które są go pozbawione. Autorka udziela też porad dotyczących:
• tworzenia związku opartego na współpracy,
• rozpoznawania regresji i zarządzania nią,
• stosowania bezpośredniej informacji zwrotnej i odsłonięcia się, aby osiągnąć cele leczenia,
• zarządzania afektem, m.in. wprowadzania na sesję emocji, jeśli ich brakuje,
• rozpoznawania, kiedy wyrazy seksualnego i miłosnego zainteresowania mają działanie terapeutyczne, a kiedy nie,
• produktywnego stosowania konfrontacji,
• oceniania skuteczności interwencji.
Książka jest interesującą lekturą dla szerokiego kręgu profesjonalistów, w tym absolwentów psychiatrii i psychologii, psychologów klinicznych, psychiatrów, doradców i pracowników społecznych.
Dane producenta
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Gołębia 24
31-007 Kraków
biuro@wuj.pl
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
58.00
46.75
46.75
46.75
19.00
25.00
39.00
10.00
25.00
40.00
40.00
21.80