- Kategorie
-
Tworzenie planu medialnego Kwalifikacja A. 27. 3. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy Szkoły ponadgimnazjalne
Symbol:
48.06
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 6 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-02-15717-2 |
EAN | 9788302157172 |
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Autor | Dorota Błaszczyk,Julita Machowska |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2016 |
Format | 17x24,1 |
Data wydania | 2022-02-25 |
Status | JEST |
Wydawca | 28284 |
Stron | 240 |
Wydanie | 1 |