- Kategorie
-
Zarządzanie międzynarodowe teoria i praktyka
Symbol:
53.74
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 3 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-208-2103-1 |
EAN | 9788320821031 |
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku - umiędzynarodowieniem działalności.W książce przedstawiono: • istotę i znaczenie handlu międzynarodowego,• formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej,• motywy umiędzynarodowienia działalności firm,• teorie firmy międzynarodowej,• strategie i struktury firm międzynarodowych,• zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych)• zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych.Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.
Autor | Krzysztof Obłój |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2014 |
Format | 16,2x23,7 |
Data wydania | 2014-02-21 |
Status | JEST |
Wydawca | PWE |
Stron | 260 |
Wydanie | 1 |