• Kategorie
  • Zarządzanie międzynarodowe teoria i praktyka

53.74
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Poczta Polska 19
Kurier DHL 19
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-208-2103-1
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku - umiędzynarodowieniem działalności.W książce przedstawiono: • istotę i znaczenie handlu międzynarodowego,• formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej,• motywy umiędzynarodowienia działalności firm,• teorie firmy międzynarodowej,• strategie i struktury firm międzynarodowych,• zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych)• zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych.Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.
Autor Krzysztof Obłój
Oprawa miękka
Rok wydania 2014
Format 16,2x23,7
Data wydania 2014-02-21
Status JEST
Wydawca PWE
Stron 260
Wydanie 1