-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Innowacje społeczne w teorii i praktyce
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-8175-690-7 |
| EAN | 9788381756907 |
- Opis
- Parametry
Tematyka innowacji społecznych zyskuje ostatnio coraz większą popularność. Wykorzystując specyfikę tych działań, szukamy odpowiedzi na złożone wyzwania społeczne, takie jak: ubóstwo, wykluczenie, zmiany klimatyczne. Upatruje się w nich również szansy na integrację przedstawicieli akademii, organizacji pozarządowych oraz sektora publicznego i prywatnego. Współczesne podejście do innowacji społecznych obejmuje szeroki wachlarz działań i koncepcji, zróżnicowanych pod względem charakteru i zasięgu. Także różne dziedziny nauki - od psychologii, nauk o zarządzaniu i jakości, po socjologię - próbują analizować innowacje społeczne pod kątem ich wpływu na jednostki, grupy i społeczeństwa. Równocześnie realizowane są liczne projekty, które przynoszą realne korzyści ich interesariuszom.
Monografia jest próbą ukazania od strony teoretycznej i praktycznej innowacji społecznych. Składa się z ośmiu rozdziałów podzielonych na dwie części. Pierwsza część zawiera trzy rozdziały, w których autorzy ujęli innowacje społeczne z perspektywy ogólnej. W drugiej znalazło się z kolei pięć rozdziałów poświęconych konkretnym rozwiązaniom z tego obszaru.
Publikacja ta jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Z pewnością będzie cennym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych współczesnymi koncepcjami zarządzania, socjologią czy ekonomią. Może także stanowić inspirację dla wszystkich, którzy prowadzą badania naukowe w obszarze nauk społecznych.
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
50.26
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
58.00
46.75
46.75
46.75
19.00
25.00
39.00
10.00
25.00
40.00
40.00
21.80