• Kategorie
  • Jak pokonać trudności z funkcjami na lekcjach matematyki w szkole ponadpodstawowej karty pracy

25.50
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-65587-90-9

Książka zawiera 23 karty pracy i jest zaktualizowana pod kątem matury z matematyki od roku szkolnego 2024/2025.

Materiał zebrany w niniejszej książce jest przeznaczony zarówno dla uczniów, u których trudności
w uczeniu się matematyki są skutkiem różnego rodzaju zaniedbań, jak i dla uczniów, u których trudności wynikają z zaburzeń rozwojowych o różnym charakterze i nasileniu.

Przygotowanie ich do egzaminu maturalnego z matematyki stanowi dla nauczyciela nie lada wyzwanie.
Do osiągnięcia tego celu niezbędne jest właściwe podejście do procesu dydaktycznego
i odpowiednio dostosowany materiał dydaktyczny.
Na potrzeby uczniów o  specyficznych trudnościach w uczeniu się matematyki i ich nauczycieli odpowiada książka pt.
„Jak pokonać trudności z matematyką w szkole ponadpodstawowej".
Książka „Jak pokonać trudności z funkcjami na lekcjach matematyki w szkole ponadpodstawowej" stanowi jej kontynuację, zawierając uzupełnienie o treści dotyczące funkcji, które wcześniej zostały zaprezentowane selektywnie.

Autor:
Anna Płońska
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2025
Format:
20,5x29
Data wydania:
2025-05-06
Status:
Nowość
Wydawca:
Nowik
Stron:
160
Wydanie:
1