-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Transformacja organizacyjna w perspektywie psychologicznej
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-8270-283-5 |
| EAN | 9788382702835 |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
Transformacja organizacyjna to proces zmiany w strukturze, kulturze, procesach i działaniach organizacji, mający na celu zwiększenie efektywności, adaptacyjności i konkurencyjności firmy. Transformacja organizacyjna może być spowodowana zmianami w otoczeniu firmy, takimi jak zmiany technologiczne, społeczne lub rynkowe, a także wewnętrznymi czynnikami, takimi jak zmiana strategii czy restrukturyzacja firmy. Proces transformacji organizacyjnej często wymaga zmiany mindsetu pracowników, wprowadzenia nowych technologii, restrukturyzacji zespołów, a także zmiany procedur i procesów pracy. Kluczowy jest tutaj także udział i zaangażowanie pracowników w procesie zmiany. Transformacja organizacyjna może wymagać czasu i inwestycji, ale może przynieść wiele korzyści, takich jak zwiększenie efektywności procesów, poprawa relacji z klientami, zwiększenie innowacyjności czy poprawa wyników finansowych firmy.
Na rynek pracy wchodzą nowe pokolenia, myślące o swojej przyszłości inaczej niż poprzednicy, komunikujące się czy postrzegające świat w zupełnie nowy sposób. Jednym z wyzwań liderów jest więc obecnie dbanie o to, aby przyciągać talenty, budować zrozumiałe plany, włączać współpracowników w dyskusję na temat przyszłości firmy. Opisany w niniejszej książce przypadek dotyczy spółki i branż (kolej, energetyka), które w powszechnym odbiorze postrzegane są jako raczej konserwatywne. Autorzy koncentrują się na zespole menedżerów, który potrafił zaprosić pracowników do przeprowadzenia gruntownej transformacji i efektywnie zaangażować ich w budowę spółki, w której osiągnięto dojrzałość wdrażanych rozwiązań na poziomie światowym.
Dane producenta
Difin sp z o.o.
F. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
Poland
info@difin.pl
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
40.00
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
58.00
46.75
46.75
46.75
19.00
25.00
39.00
10.00
25.00
40.00
40.00
21.80