-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Analiza rynku - wybrane zagadnienia na przykładzie rynku spożywczego
Symbol:
35.00
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 9788382370348 |
| EAN | 9788382370348 |
- Opis
- Spis treści
- Informacje dot. bezpieczeństwa
- Autorzy: Wicka Aleksandra, Sobczak-Malitka Wioleta
- Format: 17.6x25.0cm
- Objętość: 126
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2025
- Wydawca: Wydawnictwo SGGW
Wstęp ........................................................................................................................................ 5
1. Od danych do wiedzy ............................................................................................ 7
1.1. Dane, informacja, wiedza – czy to, to samo? ...................................... 7
1.2. Projektowanie procesu badawczego .................................................... 12
1.3. Źródła danych i metody ich zbierania .................................................. 18
1.4. Metody analizy danych wtórnych i pierwotnych – wybrane wzory i przykłady zastosowania ..................................... 23
1.5. Prezentowanie wyników badań .............................................................. 35
2. Popyt i czynniki go kształtujące ..................................................................... 45
Co to jest popyt? ......................................................................................................... 45
2.1. Cena jako czynnik wpływający na popyt (prawa, elastyczności, przykłady) .......................................................... 52
2.2. Badanie wpływu dochodu na popyt (prawa, elastyczności, przykłady) .......................................................... 58
2.3. Czynniki pozaekonomiczne wpływające na popyt ......................... 62
2.4. Zróżnicowanie popytu w gospodarstwach domowych ................ 63
3. Podaż w ujęciu przedmiotowym i podmiotowym ................................ 71
3.1. Co to jest podaż? ............................................................................................ 71
3.2. Cenowa elastyczność podaży i jej determinanty ............................. 74
3.3. Pojemność rynku i wskaźnik zaspokojenia popytu ........................ 77
3.4. Badanie struktury sektora producentów ............................................ 82
3.5. Zróżnicowanie przestrzenne produkcji .............................................. 92
4. Ceny i metody ich ustalania .............................................................................. 101
4.1. Rodzaje cen na różnych szczeblach obrotu towarowego ............ 101
4.2. Kształtowanie się cen produktów rolnych ......................................... 103
4.3. Źródła informacji o cenach produktów rolno-spożywczych ...... 108
4.4. Badanie zmienności cen w czasie .......................................................... 111
4.5. Badanie relacji cen ....................................................................................... 117
Bibliografia ........................................................................................................................... 121
Dane producenta
Wydawnictwo SGGW
Nowoursynowska 161
02-787 Warszawa
Poland
wydawnictwo@sggw.edu.pl
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
49.99
-21%
39.65
39.65
49.95
-25%
37.30
37.30
39.99
-21%
31.71
31.71
126.44
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
65.00
-11%
58.00
58.00
38.51
34.93
55.00
-15%
46.75
46.75
30.00
30.00
30.00
49.00
57.00
48.00
55.00
-15%
46.75
46.75
55.00
-15%
46.75
46.75
44.00
-57%
19.00
19.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-22%
39.00
39.00
20.00
-50%
10.00
10.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-20%
40.00
40.00
50.00
-20%
40.00
40.00
29.00
-25%
21.80
21.80